آ
-
آژانس گردشگری
تاثیر شکل گیری شبکه بر عملکرد کسب و کارهای گردشگری )مورد مطالعه: آژانس های گردشگری فعال در سطح تهران( [دوره 4، شماره 8، 1396، صفحه 40-48]
-
آژانس های مسافرتی شهر شیراز
بررسی میزان تاثیر عوامل بازاریابی داخلی بر بهبود ارائه خدمات: مطالعه موردی آژانس های مسافرتی شهر شیراز [دوره 4، شماره 7، 1396، صفحه 27-37]
-
آمیختهی بازاریابی
ارزیابی عوامل مؤثر بر توسعه تقاضای گردشگری پرنده نگری مورد مطالعه: تالاب میانکاله، استان مازندران [دوره 4، شماره 8، 1396، صفحه 13-23]
ا
-
اثرات اجتماعی فرهنگی گردشگری
بررسی نگرش جامعه محلی نسبت به اثرات اجتماعی فرهنگی گردشگری، مطالعه موردی شهرستان تویسرکان [دوره 4، شماره 8، 1396، صفحه 68-87]
-
اثرات اقتصادی
تحلیل اثرات اقتصادی گردشگری ورودی به شهرستان نور با استفاده از مدل گردش پولی [دوره 4، شماره 7، 1396، صفحه 39-52]
-
ارتباطات توصیهای الکترونیکی
تدوین مدلی جهت تبیین عوامل موثر بر استفاده ی گردشگران خارجی از ارتباطات توصیه ای در انتخاب شهر اصفهان به عنوان مقصد گردشگری [دوره 4، شماره 9، 1396، صفحه 11-29]
-
ارزشهای ادراکشده
تدوین مدلی جهت تبیین عوامل موثر بر استفاده ی گردشگران خارجی از ارتباطات توصیه ای در انتخاب شهر اصفهان به عنوان مقصد گردشگری [دوره 4، شماره 9، 1396، صفحه 11-29]
-
اقتصاد ایران
بررسی اثر درآمد های گردشگری بر توسعه اقتصادی کشورهای منطقه چشم انداز بر ایران:یک مطالعه تجربی طی دوره (1374-1392) [دوره 4، شماره 7، 1396، صفحه 63-75]
-
اقتصاد محلی
اثرات گردشگری مذهبی بر توسعه اقتصاد محلی(مورد مطالعه:روستای امام زاده هاشم:دهستان سراوان شهرستان رشت) [دوره 4، شماره 7، 1396، صفحه 76-91]
-
اکوتوریسم
راهبرد های توسعه ی اکوتوریسم در مناطق روستایی:مورد مطالعه:دهستان شیوه سر-شهرستان پاوه [دوره 4، شماره 7، 1396، صفحه 11-26]
-
الگوریتم دیکسترا
یافتن بهینه ترین مسیر گردشگری با استفاده از الگوریتم دیکسترا [دوره 4، شماره 9، 1396، صفحه 31-40]
ب
-
برنامهریزی راهبردی
راهبرد های توسعه ی اکوتوریسم در مناطق روستایی:مورد مطالعه:دهستان شیوه سر-شهرستان پاوه [دوره 4، شماره 7، 1396، صفحه 11-26]
-
بهره وری
شناسایی عوامل موثر بر جریانات و جذب سرمایه گذاری مستقیم خارجی و رابطه آن با صنعت گردشگری [دوره 4، شماره 8، 1396، صفحه 24-38]
پ
-
پرنده نگری
ارزیابی عوامل مؤثر بر توسعه تقاضای گردشگری پرنده نگری مورد مطالعه: تالاب میانکاله، استان مازندران [دوره 4، شماره 8، 1396، صفحه 13-23]
ت
-
تالاب
ارزیابی عوامل مؤثر بر توسعه تقاضای گردشگری پرنده نگری مورد مطالعه: تالاب میانکاله، استان مازندران [دوره 4، شماره 8، 1396، صفحه 13-23]
-
تجربه سفر
بررسی تجربیات گردشگران از اماکن مذهبی و تاثیر آن بر مدیریت گردشگری )مطالعه موردی: مسجد امام اصفهان) [دوره 4، شماره 8، 1396، صفحه 87-109]
-
تحلیل اهمیت - عملکرد
بررسی تجربیات گردشگران از اماکن مذهبی و تاثیر آن بر مدیریت گردشگری )مطالعه موردی: مسجد امام اصفهان) [دوره 4، شماره 8، 1396، صفحه 87-109]
-
توزیع درآمد
تحلیل تاثیر گردشگری بر توزیع درآمد و کاهش فقر در ایران [دوره 4، شماره 9، 1396، صفحه 41-57]
-
توسعة اجتماعی
نقش گردشگری سلامت (با تأکید بر گردشگری پزشکی)بر توسعة اقتصادی اجتماعی شهر کرمانشاه [دوره 4، شماره 9، 1396، صفحه 87-95]
-
توسعة اقتصادی
نقش گردشگری سلامت (با تأکید بر گردشگری پزشکی)بر توسعة اقتصادی اجتماعی شهر کرمانشاه [دوره 4، شماره 9، 1396، صفحه 87-95]
-
توسعة پایدار
تعیین راهبردهای توسعه ی پایدار صنعت گردشگری ایران با استفاده از تکنیک متاسوات در راستای اهداف سند چشم انداز این صنعت [دوره 4، شماره 9، 1396، صفحه 73-86]
-
توسعه
اثرات گردشگری مذهبی بر توسعه اقتصاد محلی(مورد مطالعه:روستای امام زاده هاشم:دهستان سراوان شهرستان رشت) [دوره 4، شماره 7، 1396، صفحه 76-91]
-
توسعه اقتصادی
شناسایی عوامل موثر بر جریانات و جذب سرمایه گذاری مستقیم خارجی و رابطه آن با صنعت گردشگری [دوره 4، شماره 8، 1396، صفحه 24-38]
ج
-
جامعه محلی
بررسی نگرش جامعه محلی نسبت به اثرات اجتماعی فرهنگی گردشگری، مطالعه موردی شهرستان تویسرکان [دوره 4، شماره 8، 1396، صفحه 68-87]
خ
-
خدمات کارکنان
بررسی میزان تاثیر عوامل بازاریابی داخلی بر بهبود ارائه خدمات: مطالعه موردی آژانس های مسافرتی شهر شیراز [دوره 4، شماره 7، 1396، صفحه 27-37]
-
خراسان رضوی
تحلیل جاذبه های گردشگری ورزشی استان خراسان رضوی با استفاده اش مدل ترکیبی SWOT و AHP [دوره 4، شماره 7، 1396، صفحه 53-62]
د
-
درامد های ناشی ازگردشگری
بررسی اثر درآمد های گردشگری بر توسعه اقتصادی کشورهای منطقه چشم انداز بر ایران:یک مطالعه تجربی طی دوره (1374-1392) [دوره 4، شماره 7، 1396، صفحه 63-75]
-
دلفی
سطح بندی زیرساختهای گردشگری در استان کرمان با استفاده از رگرسیون وزنی جغرافیایی) GWR ) [دوره 4، شماره 8، 1396، صفحه 50-66]
-
دهستان شیوهسر
راهبرد های توسعه ی اکوتوریسم در مناطق روستایی:مورد مطالعه:دهستان شیوه سر-شهرستان پاوه [دوره 4، شماره 7، 1396، صفحه 11-26]
ر
-
رشد اقتصادی
بررسی اثر درآمد های گردشگری بر توسعه اقتصادی کشورهای منطقه چشم انداز بر ایران:یک مطالعه تجربی طی دوره (1374-1392) [دوره 4، شماره 7، 1396، صفحه 63-75]
-
رضایت
بررسی تجربیات گردشگران از اماکن مذهبی و تاثیر آن بر مدیریت گردشگری )مطالعه موردی: مسجد امام اصفهان) [دوره 4، شماره 8، 1396، صفحه 87-109]
-
روستای امام زاده هاشم
اثرات گردشگری مذهبی بر توسعه اقتصاد محلی(مورد مطالعه:روستای امام زاده هاشم:دهستان سراوان شهرستان رشت) [دوره 4، شماره 7، 1396، صفحه 76-91]
-
روش همگرایی
تحلیل تاثیر گردشگری بر توزیع درآمد و کاهش فقر در ایران [دوره 4، شماره 9، 1396، صفحه 41-57]
ز
-
زیرساخت
سطح بندی زیرساختهای گردشگری در استان کرمان با استفاده از رگرسیون وزنی جغرافیایی) GWR ) [دوره 4، شماره 8، 1396، صفحه 50-66]
س
-
سند چشمانداز صنعت گردشگری
تعیین راهبردهای توسعه ی پایدار صنعت گردشگری ایران با استفاده از تکنیک متاسوات در راستای اهداف سند چشم انداز این صنعت [دوره 4، شماره 9، 1396، صفحه 73-86]
ش
-
شاخص رقابتپذیری
تعیین راهبردهای توسعه ی پایدار صنعت گردشگری ایران با استفاده از تکنیک متاسوات در راستای اهداف سند چشم انداز این صنعت [دوره 4، شماره 9، 1396، صفحه 73-86]
-
شهرستان تویسرکان
بررسی نگرش جامعه محلی نسبت به اثرات اجتماعی فرهنگی گردشگری، مطالعه موردی شهرستان تویسرکان [دوره 4، شماره 8، 1396، صفحه 68-87]
-
شهرستان نور
تحلیل اثرات اقتصادی گردشگری ورودی به شهرستان نور با استفاده از مدل گردش پولی [دوره 4، شماره 7، 1396، صفحه 39-52]
ص
-
صنعت گردشگری
شناسایی عوامل موثر بر جریانات و جذب سرمایه گذاری مستقیم خارجی و رابطه آن با صنعت گردشگری [دوره 4، شماره 8، 1396، صفحه 24-38]
ض
-
ضریب جینی
تحلیل تاثیر گردشگری بر توزیع درآمد و کاهش فقر در ایران [دوره 4، شماره 9، 1396، صفحه 41-57]
ع
-
عوامل بازاریابی داخلی
بررسی میزان تاثیر عوامل بازاریابی داخلی بر بهبود ارائه خدمات: مطالعه موردی آژانس های مسافرتی شهر شیراز [دوره 4، شماره 7، 1396، صفحه 27-37]
ف
-
فقرزدایی
تحلیل تاثیر گردشگری بر توزیع درآمد و کاهش فقر در ایران [دوره 4، شماره 9، 1396، صفحه 41-57]
ق
-
قابلاعتماد بودن اطلاعدهنده
تدوین مدلی جهت تبیین عوامل موثر بر استفاده ی گردشگران خارجی از ارتباطات توصیه ای در انتخاب شهر اصفهان به عنوان مقصد گردشگری [دوره 4، شماره 9، 1396، صفحه 11-29]
-
قصد سفر به مقصد گردشگری
تدوین مدلی جهت تبیین عوامل موثر بر استفاده ی گردشگران خارجی از ارتباطات توصیه ای در انتخاب شهر اصفهان به عنوان مقصد گردشگری [دوره 4، شماره 9، 1396، صفحه 11-29]
ک
-
کرمان
سطح بندی زیرساختهای گردشگری در استان کرمان با استفاده از رگرسیون وزنی جغرافیایی) GWR ) [دوره 4، شماره 8، 1396، صفحه 50-66]
-
کرمانشاه
نقش گردشگری سلامت (با تأکید بر گردشگری پزشکی)بر توسعة اقتصادی اجتماعی شهر کرمانشاه [دوره 4، شماره 9، 1396، صفحه 87-95]
-
کسب و کار
اثرات گردشگری مذهبی بر توسعه اقتصاد محلی(مورد مطالعه:روستای امام زاده هاشم:دهستان سراوان شهرستان رشت) [دوره 4، شماره 7، 1396، صفحه 76-91]
-
کسب و کارهای کوچک و متوسط
تاثیر شکل گیری شبکه بر عملکرد کسب و کارهای گردشگری )مورد مطالعه: آژانس های گردشگری فعال در سطح تهران( [دوره 4، شماره 8، 1396، صفحه 40-48]
-
کشورهای منطقه چشم انداز
بررسی اثر درآمد های گردشگری بر توسعه اقتصادی کشورهای منطقه چشم انداز بر ایران:یک مطالعه تجربی طی دوره (1374-1392) [دوره 4، شماره 7، 1396، صفحه 63-75]
-
کیفیت اطلاعات
تدوین مدلی جهت تبیین عوامل موثر بر استفاده ی گردشگران خارجی از ارتباطات توصیه ای در انتخاب شهر اصفهان به عنوان مقصد گردشگری [دوره 4، شماره 9، 1396، صفحه 11-29]
-
کیفیت خدمات
بررسی میزان تاثیر عوامل بازاریابی داخلی بر بهبود ارائه خدمات: مطالعه موردی آژانس های مسافرتی شهر شیراز [دوره 4، شماره 7، 1396، صفحه 27-37]
گ
-
گردشگران اروپایی
بررسی تجربیات گردشگران از اماکن مذهبی و تاثیر آن بر مدیریت گردشگری )مطالعه موردی: مسجد امام اصفهان) [دوره 4، شماره 8، 1396، صفحه 87-109]
-
گردشگری
سطح بندی زیرساختهای گردشگری در استان کرمان با استفاده از رگرسیون وزنی جغرافیایی) GWR ) [دوره 4، شماره 8، 1396، صفحه 50-66]
-
گردشگری
تحلیل اثرات اقتصادی گردشگری ورودی به شهرستان نور با استفاده از مدل گردش پولی [دوره 4، شماره 7، 1396، صفحه 39-52]
-
گردشگری
یافتن بهینه ترین مسیر گردشگری با استفاده از الگوریتم دیکسترا [دوره 4، شماره 9، 1396، صفحه 31-40]
-
گردشگری
تحلیل تاثیر گردشگری بر توزیع درآمد و کاهش فقر در ایران [دوره 4، شماره 9، 1396، صفحه 41-57]
-
گردشگری پزشکی
نقش گردشگری سلامت (با تأکید بر گردشگری پزشکی)بر توسعة اقتصادی اجتماعی شهر کرمانشاه [دوره 4، شماره 9، 1396، صفحه 87-95]
-
گردشگری روستایی
راهبرد های توسعه ی اکوتوریسم در مناطق روستایی:مورد مطالعه:دهستان شیوه سر-شهرستان پاوه [دوره 4، شماره 7، 1396، صفحه 11-26]
-
گردشگری سلامت
نقش گردشگری سلامت (با تأکید بر گردشگری پزشکی)بر توسعة اقتصادی اجتماعی شهر کرمانشاه [دوره 4، شماره 9، 1396، صفحه 87-95]
-
گردشگری شهری .محلۀ جلفا . محلۀ بیداباد اصفهان.م و مدل ANP
بررسی گردشگری شهری اصفهان با استفاده از مدل ترکیبیSWOT-ANP مطالعه موردی محله های جلفا و بیدآباد [دوره 4، شماره 9، 1396، صفحه 59-72]
-
گردشگری مذهبی
اثرات گردشگری مذهبی بر توسعه اقتصاد محلی(مورد مطالعه:روستای امام زاده هاشم:دهستان سراوان شهرستان رشت) [دوره 4، شماره 7، 1396، صفحه 76-91]
-
گردشگری ورزشی
تحلیل جاذبه های گردشگری ورزشی استان خراسان رضوی با استفاده اش مدل ترکیبی SWOT و AHP [دوره 4، شماره 7، 1396، صفحه 53-62]
م
-
متاسوات
تعیین راهبردهای توسعه ی پایدار صنعت گردشگری ایران با استفاده از تکنیک متاسوات در راستای اهداف سند چشم انداز این صنعت [دوره 4، شماره 9، 1396، صفحه 73-86]
-
مدل ترکیبی SWOT و AHP
تحلیل جاذبه های گردشگری ورزشی استان خراسان رضوی با استفاده اش مدل ترکیبی SWOT و AHP [دوره 4، شماره 7، 1396، صفحه 53-62]
-
مدل گردش پولی
تحلیل اثرات اقتصادی گردشگری ورودی به شهرستان نور با استفاده از مدل گردش پولی [دوره 4، شماره 7، 1396، صفحه 39-52]
-
میانکاله
ارزیابی عوامل مؤثر بر توسعه تقاضای گردشگری پرنده نگری مورد مطالعه: تالاب میانکاله، استان مازندران [دوره 4، شماره 8، 1396، صفحه 13-23]
ن
-
نگرش ساکنین
بررسی نگرش جامعه محلی نسبت به اثرات اجتماعی فرهنگی گردشگری، مطالعه موردی شهرستان تویسرکان [دوره 4، شماره 8، 1396، صفحه 68-87]
و
-
واژگان کلیدی: اکوتوریسم
ارزیابی عوامل مؤثر بر توسعه تقاضای گردشگری پرنده نگری مورد مطالعه: تالاب میانکاله، استان مازندران [دوره 4، شماره 8، 1396، صفحه 13-23]
-
واژگان کلیدی: شبکه گردشگری
تاثیر شکل گیری شبکه بر عملکرد کسب و کارهای گردشگری )مورد مطالعه: آژانس های گردشگری فعال در سطح تهران( [دوره 4، شماره 8، 1396، صفحه 40-48]
-
واژگان کلیدی: گردشگری
بررسی نگرش جامعه محلی نسبت به اثرات اجتماعی فرهنگی گردشگری، مطالعه موردی شهرستان تویسرکان [دوره 4، شماره 8، 1396، صفحه 68-87]
-
واژگان کلیدی: مسیریابی
یافتن بهینه ترین مسیر گردشگری با استفاده از الگوریتم دیکسترا [دوره 4، شماره 9، 1396، صفحه 31-40]
-
واژه های کلیدی : سرمایهگذاری مستقیم خارجی
شناسایی عوامل موثر بر جریانات و جذب سرمایه گذاری مستقیم خارجی و رابطه آن با صنعت گردشگری [دوره 4، شماره 8، 1396، صفحه 24-38]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد